Gravid?


    Publicerat: 2009-07-28| 18:37:01

Har fått en del kommentarer om de här med gravid. JA jag ska ha ett litet troll till enligt vad vi kunde räkna ut hos barnmorskan idag så är jag i vecka 10 nu och ska ha barn den 28/2-10. Så nu vet ni att jag SKA ha BARN IGEN!! haha inge illa menat men ja kanske skrev luddigt tidigare. Fick en tid till läkaren redan på torsdag, så då får vi se vad förlossnings läkaren säger om allt. Samt remiss är skickad till dietist sköterskan. Alla prover såg faktiskt bra ut enligt BM men ska äta järn redan nu för jag tvär faller varje graviditet så hon ville att jag skulle börja med dom redan nu. Annnars så har jag varit på arbetsförmedlingen idag och fått en och annan sak utred om de blir som vi vill så börjar jag arbeta omkring den 24 augusti. Mina barn var faktiskt änglar under hela mötet var livrädd för att dom skulle vara sur och inte alls vilja vara med. Men där fick jag på nöten!! Snacka om stolt mamma....!!!
Sen stressade vi hem för att göra middag, mackaroner & köttfärssås. Sen var de bara att snabba sig ner i tvättis och starta maskinerna där. Duschade Emil efter att vi varit ner med tvätten så nu ligger han för kvällen. Rasmus sitter och ser "Bompa" på barnkanalen. Han får vara vaken lite längre för mig =))
Denna kväll hägrar tvätten samt plocka ordning överallt. Känns som att de är kaos hela tiden hos mig... haha.. Nej nu får ni sysselsätta er med någe annat...
Kram på en stund

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va roligt för dig... VA GLAD JAG BLIR FÖR DIN SKULL! ÖNSKAR DIG ALL LYCKA, kanske hoppas du på en tjej nu då? Många kramar Johanna

2009-07-28 @ 20:38:36
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och Gravid}

Grattis då :D

2009-07-28 @ 20:46:39
URL: http://pruppem1987.blogg.se/
Postat av: Ankan

Grattis, gud vad kul

2009-07-30 @ 09:12:16
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?