Hahah


    Publicerat: 2009-07-10| 15:10:16

Fick för mig att sälja mamma´s bil för 2 veckor sedan.. Har ledsnat på hennes skrot o korn bilar. Så äntligen ringde en kille idag och ska köpa den. Nu har jag varit riktigt duktig tycker jag själv & mamma´s kille. Men mamma suckade bara åt mina ideer. Men de är faktiskt så här att dom skulle gjort sig av med denna bil för längesedan. Som alltid med min mamma så får hon aldrig tummen ur a***** & säljer de hon ska göra sig av med. Nu e de gjort och vi slipper ett problem. Imorgon ska vi köpa bildelar till den bilen hon vill andvända. Sen e de bara att besikta den så har dom 2 bilar igen =))
Kommer sova inne hos mamma i Gävle eftersom vi ska fixa lite saker, samt lär ja överlämna bilen.. haha.. Kommer inte blogga något förrän jag är hemma igen. Försök klara er på skvallret som finns istället =))
Bye Bye Sköt om er... Gör ALLT dom jag INTE skulle ha gjort!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?