Hemma


    Publicerat: 2009-07-15| 19:11:52

Nu var vi hemma igen och barnen har fått mat & Emil ligger i sängen. Köpte 2 dvd filmer till Rasmus idag, pippi långstrum tecknade & knatte fnatte & tjatte.. Han behöver filmer för att koppla av på kvällen. Han sitter med mig i vardagsrummet nu & kollar. Har varit och handlat de mesta tror jag, eller ialla fall de viktigaste som blöjor & mat. Fick även en ny skur mopp idag =)) Har länge velat ha den men tycker de är ganska saftigt pris på Viledas moppar, men idag fick jag en av min man. Har var leds på att jag inte köpte den själv så nu har jag en... De tackar vi för!!!
Blev inge sommarkväll för oss då barnen var så himla trött & har inte lust att dom somnar i vagnen heller & är vaken halva natten. Ska se film och bara ta de lugnt i soffa, försöker ta de lite lugnare med tanke på hjärtat... Blir påmind hela tiden av de, de krampar och gör ont. Inge allvarligt dock ska man lugna ner sig lite =))
Köpte hårfärg också men hann inte gå till någon frisör, kanske hinner de imorgon eller så. Vill gärna hinna göra de innan helgen då Kenth´s pappa kommer till oss så man ser lite anständig ut. Fast nu vet ja inte om jag ska färga håret innan jag klippt mig eller efter?!
Nej nu lockar soffan har fruktansvärt ont i ryggen fick ta 2 tab

Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?