Jahapp


    Publicerat: 2009-07-21| 00:58:02

Gick för att lägga mig och då ringde telefonen!!

De var mamma som ville att vi skulle hämta brorsan på stan för hon ville inte att han skulle åka hem själv. Sagt och gjort Kenth åkte för att hämta han så mamma kan hämta han hos mig senare. Jadu denna allmänna tvättstuga verkar verkligen HATA MIG!! Eller så är de källar monstren som vill spela mig ett spratt varje gång jag ska tvätta. Får tvätten torr imorgon bitti ialla fall lite surt att kliva upp 7 på morgonen för tvätten =/
Ställde mig för att ta reda på köket medans bror togs hit. Så nu e de gjort!! Vad ska man göra nu då tills mamma kommer?! Ögonen håller på att ramla i kors känns de som. Hoppas verkligen att barnen sover hela natten så man får nån timme´s sömn i natt... Lägger mej på soffan för att glo på tv i brist på annat..

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?