Kom på


    Publicerat: 2009-07-09| 18:02:50

Har precis gjort barnen klar för sängen.. Nybadade & fina är dom.. Kom på att jag inte druckit cola (ett glas tror ja endast) på en vecka. Annars har ja väl druckit minst 4 l /vecka. Så nu ska jag sluta med snuset också. Snusar den sista dosan nu sen får de fan vara bra. Fast ja faller nog tillbaka på colan då tror ja. Lite lättare att göra sig av med cola beroendet än snus anser jag så de får jag faktiskt ta. De är inte så att jag har cola med mig var ja än går eller så. Utan jag byter ut måltider emot cola =(
Så de blir ett glas på morgonen, sen ett på eftermiddagen & på kvällen om man kollar på film. Man kanske kan ta bort lite av de sakta men säker men nu ska snuset VÄCK!!
Ska lägga mig och mysa med Rasmus i soffan nu..

Tjingeling pling

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Duktig du är!!!

2009-07-09 @ 19:28:30
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?