Kväller


    Publicerat: 2009-07-23| 22:57:43

Börjar med att svara Hanna: Ja lägenhetsaffären heter de här i sandviken, precis som gavlegårdarna är de bara att dom har lite klitchigare namn serru!! Vi är i urskogen nu och de ska vara eleganta saker de där.. *asg*

Har plockat och donat under kvällen, var ner i stugan och fick en tvätt tid imorgon mellan 13-17. Så man får undan lite innan de bär av till Stockholm på lördag. Vi blir kvar där ialla fall till Söndagen för att vara som stöd. Men allt kan hända, vet inte om barnen orkar med allt som är och så. Skulle vilja hjälpa dom så gott de går liksom. Man känner sig ganska hjälplös när de händer sånna här saker. De finns inget man kan göra eller inte göra. Bara finnas där som stöd och lyssna, minnas tillsammans.
Nog om de....
Gjorde rent fritösen och de gick bra faktiskt efter ett samtal till mamma som förklarade hur jag skulle göra. Precis när jag var klar ringde Kenth för att fråga vad jag ville. Lite sent när olyckan redan kunde varit skedd.. Gjorde pommes & bacon järpar idag, jätte gott var de tyckte vi alla. Imorgon blir de nog fiskpinnar, potatis & remouladsås. Rasmus favoriträtt nu för tiden. Imorgon är de arbetsförmedlingen på morgonen, sedan hem göra lunch. Uscha snart ska barnen börja på dagis.. Vill inte lämna ifrån mig dom, tycker dom kan vara hemma med mig istället.. =)))
Nej nu ska jag faktiskt bänka mig i soffan för att se "WALLANDER- kuriren"
God Natt Sverige!!

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jahaaaa, då fattar jag :)

2009-07-24 @ 09:46:30
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?