Kväller


    Publicerat: 2009-07-30| 22:56:00

Gud så skönt de är med en tyst och stillsam kväll...

Rasmus fick vara vaken lite längre eftersom att jag sett att de går enklare att lägga honom då. Orkar inte bråka med han varje kväll bara för att han ska sova. Ialla fall så plockade jag lite som vanligt. Gjorde korvstroganoff & ris till middag och de var faktiskt gott. Sen har de väl inte hänt speciellt mycket mera.
Imorgon ska jag träffa en vän via www.blip.se som jag pratat med sedan jag väntade Rasmus. Vi har aldrig träffats eller pratas vid via telefon. Så imorgon ska vi äntligen träffas IRL och ta en fika med en annan blippare också. Kommer bli jätte trevligt tror jag. De blir lite stressig morgon igen då när man planerar för att ha barn med sig. Måste fixa en massa andra saker också så mig gör de inget att gå upp i tid.
Nej nu lockar faktiskt kudden mera än att svammla massa strunt...

God Natt babes!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vilka skall du träffa från blip?

2009-07-30 @ 23:24:36
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?