Kväller redan


    Publicerat: 2009-07-27| 23:04:17

Så var de redan kväller i de här huset också!!

Kenth kan koppla in tvättmaskinen själv då han kan sånt där med elektrisitet, men de som haft min lgh förrut har bara klippt av alla kablar och strypit strömen. De ser ut som kaos inne i badrummet där man ska koppla in maskinen. Jag tänkte så här eftersom jag inte är stenrik, eller kommer aldrig bli kredit värdigt känns de som. Så köper jag en begagnad tvättmaskin tror jag. Hittade en spritt ny på elgiganten tror ja de var för 2500:- så den kanske jag tar. Annars får man köpa en begagnad och så får den hålla bäst den vill.
Vi skulle äta kräftor men dom hade inte tinat, så dom åker in i kylen till imorgon kväll =/
Fick nöjja mig med vindruvor & pistage nötter. De var smarrigt de också. Uscha vad leds jag känner mig just nu, humöret var verkligen på toppen tidigare och allt var planerat. Men nu får jag fan skjuta på allt... De är inte så mycket att göra åt saken verkar de som. Har försökt få tag i mamma x-antal timmar nu men utan resultat. Vi får se hur allt löser sig för de ska fan göra de så enkelt är de. Nu ska jag grubbla vidare i sängen...
Natti Natt

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

haha då ska du vara med när Mari öppnar munnen, ibland skrattar jag så jag får ont i munnen :)

2009-07-28 @ 08:36:43
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?