Läkaren


    Publicerat: 2009-07-30| 08:48:22

Vill bara gratulera familjen Mirjam & hennes sambo till lilla Linnea som kommit nu... Hoppas ni mår bra och njuter av att 3 blev 4..
Idag ska jag ju som sagt till läkaren. Vet inte alls varför eller vad som kommer hända där. Tydligen när man är gravid och har diabetes lär man träffas för att lägga upp en plan. Kenth skulle skjutsa dig mig och ta barnen så jag slipper ha dom med mig in. Dom brukar inte vilja som jag på morgonen, har nog mitt morgon humör. Appropå de här med att må dåligt (spy) så skulle jag nog inte ha ropat hej ännu. Fick besöka porslinet några gånger igår. Så jag får väl dras med att spy hela graviditeten igen =/
Har precis duschat, barnen är klar och påklädda. Bara Kenth som ska vara klar och hämta bilen sen drar vi iväg. Ska förbi mamma en sväng också så barnen får träffa henne. Undrar vad man ska göra för mat idag?! Så skönt för Kenth jobbar em så man får vara ensam ikväll en stund och fixa med barnen och ha de allmänt quality time. Fick en hänt extra och massa frukt av han igår =)))
Nej nu ska jag packa ner de vi ska ha med oss. Packar alltid ner saker i väskan ifall att barnen blir rastlösa..

Hoppas ni får en bra dag!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?