Måndag


    Publicerat: 2009-07-13| 10:47:45

Måndag och en ny vecka att åstakomma saker. . . .

Som sagt så är de tvättstugan idag, sen ska jag till min psykolog på eftermiddagen också. Känns faktiskt skönt att få gå dit. Men som vanligt får jag världens ångest då jag vet att jag ska dit. Förstår inte varför de är så. Ångesten kryper fram direkt när jag vaknar och släpper inte förrän jag varit på mötet med henne. Jag är ganska van med de nu, men de är jobbigt. Mycket snurrar i huvudet just nu tankarna försvinner inte och livet måste gå vidare. Fick sovmorgon då Bella tagit barnen utan att ja ens hört att dom var vaken. De tackar vi så hemskt mycket för. Sitter & funderar på vad man ska göra resten av veckan. Uscha vet inte ens vad jag ska göra för mat till barnen idag, har helt tappat allt känns de som. Skulle vilja göra snitchel men vet inte om köttet hinner tina. Får ta fram de ialla fall annars får ja göra de imorgon. Nej nu ska jag inte svamla mera, har massor att göra bara jag vill
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

De är så skönt å gå till en psykolog, känns så bra efteråt :) Lycka till :)

2009-07-13 @ 12:36:39
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?