Mums..


    Publicerat: 2009-07-14| 13:44:47

Efter mötet på sociala som gick galant så åkte vi hem för att ha lite frukt stund. Idag blev de vattenmelon, tog ut kärnorna och gjorde fina små bitar till barnen. De är ju så fruktansvärt gott med melon. Dock vill jag ha vattenmelon UTAN kärnor. Frågade mamma och de fanns tydligen sånna också. Ska leta efter de senare idag. Mitt upp i allt kommer en kille från Uppsala och ska kolla på fälgarna som vi hade till 850:n. Hoppas verkligen jag blir av med skiten. Orkar inte ha massa onödiga saker överallt. Sen har Kenth 3 uppsättningar fälgar till som jag snart skänker bort. Uff fatta de är 3x4 = 12 däck helt i onödan. Jaja säger jag bara HAMSTER!!
Nej nu ska jag göra lite nytta för vi ska snart äta mellis, idag blir de rostade mackor, o´boy &  frukt. Rasmus får välja i stort sett varje dag vad vi ska äta nu. För han ska förstå de där med att man kan inte äta samma sak varje dag. Fick han helt välja åt vi fiskpinnar varje dag. =/
Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?