Nu så


    Publicerat: 2009-07-27| 11:46:37

Nu funkade de att betala räkningarna.. Har ju swedbank som brukar strula med internet tjänsten ganska ofta tycker jag men trivs med banken..
Har gjort ordning här hemma och sitter och funderar över livet. Kollade runt på blocket efter en tvättmaskin, men vette tusan alltså. Jag kan ju inte betala för att koppla in den här när jag ska flytta de blir liksom onödiga pengar anser jag då. Men de får visa sig hur jag gör. De går ju faktiskt bra med stugan ett tag till..
Ska och handla lite mat senare, kanske ska göra en lista så man inte glömmer hälften som vanligt =))
Imorgon är de arbetsförmedlingen & barnmorskan på schemat. De ser vi fram emot.. Sen hem med barnen och tvätta så man slipper de sen.. Nej nu ska jag klä barnen så vi kan gå ut en stund..

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hmm, tror jag har missat något, ska ni ha ett barn?? Åh vad roligt isf och grattis!

2009-07-27 @ 13:20:28
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Du kan koppla in den själv, jättelätt.

Annlos pappa är elektriker å han säger att funkar maskinen så är de rätt inkopplat :)

2009-07-27 @ 21:47:43
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?