Nu..


    Publicerat: 2009-07-21| 11:56:07

Nu har vi varit och hämtat vagnen.. De är en Babytravel tvilling/syskonvagn med stå bräda till. Alltså baby proffsens egna märke med svängbara hjul, den e beige/grön, har sele på båda sidor, delbart ryggstöd och en hel sufflet. Fick med mygg nät & regns skydd. Och jag gav inte mera än 800:- för denna vagn, de är en 05:a också =))
Tycker den duger jätte bra som dagis vagn samt för mig som har en Rasmus som inte orkar/vill gå alla gånger bara att sätta dom i vagnen och bege sig. Vi har gjort den första turen med vagnen också =)) Emil tyckte om den och inspekterade den noga när vi var hemma. Ska ta en längre promenad senare har lite att fixa med. Bara de inte blir regn, de ser lite oroväckande ut på himlen. Annars får vi hitta på en massa bus hemma. Tror vi ska måla/rita lite senare när barnen vilat middag. Skulle behöva vila middag jag också men har faktiskt ingen lust hur trött jag än känner mig. Nu ska jag vika lite mera tvätt och förbereda middagen...

Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Sån ska en kompis också köpa som får sin andra i maj :)

2009-07-21 @ 13:04:33
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?