Phu!!


    Publicerat: 2009-07-30| 13:37:03

Nu var man hemma igen!!

Kom hem för en timme sedan, men barnen var hungriga så de var bara att göra lunch till dom. Emil ska försöka sova middag och jag & Rasmus ska bygga lite pärlplattor. Ialla fall hos läkaren kollade dom så att allt var bra med bebisen och de var de. Samt planerade framåt pga av graviditets diabetesen. Så från v 28-36 ska jag gå på täta kontroller samt en igångsättning igen ifall bebisen mår bra och väger som den ska. Ska på de riktiga ultraljudet i mitten av september. De var faktiskt skönt att se att de var en bebis där inne och man kunde se hjärtat hur de bultade.. Kenth hade Emil och Rasmus var med mormor medans jag var inne hos läkaren. De var de!
Funderar på om man ska packa ungarna i vagnen och bege sig till valbo & kolla runt. Har ingen lust med något för jag är så himla trött. Men lär försöka göra något. Samt skulle jag vilja planera BRA förvaring för barnen i deras nya rum. Uscha vad jag längtar tills dom får egna rum, dock blir de kanske lite dyrt då jag vill ha nya fina saker samt teman inne i deras rum. De är huvudsaken dom har sina leksaker samt sängar tills man köpt allt.. Nej ska man ta disken så den e gjord och fortsätta göra lite pärlor med Rasmus...

Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?