Snart dags att sova


    Publicerat: 2009-07-12| 23:17:55

Ja snart är de dags att sova, jag behöver verkligen sova efter dessa stökiga nätter med go fisen min. Nu har tanden trängt igenom helt och han e glad men inte super glad som han alltid brukar. Tar på tanden och blir ledsen så den gör ont ännu. Har plockat hela dagen känns de som, kanske är för ja e så leds på allt. Syrran e här ialla fall och barnen är jätte glada för de. Jag har verkligen tur som har mina syskon som alltid stället upp på mig & barnen. Appropå inget så hoppas jag att vi snart ska åka till IKEA för att kolla där, jag vill ha lite nya saker. Har ju en blogg jag läser varje dag som hon shoppar på IKEA fina saker också. Fast hon shoppar överallt tycker jag =))
Funderar på att byta ut min vardagsrums serie mot syrrans alltså den äldre som bor själv. Men jag har inte riktigt bestämt mig än. Ont i ryggen har jag nu ikväll också e de oväder på gång kanske?
Åh vad jag längtar till de är tvättstugan imorgon, så ja får undan all skit i badrummet. Ska nog försöka städa av rejält nu när systeryster är här. Just de har fixat en bokhylla in till barnens rum, ska byta med mamma för hon ska ha sin platt tv på den som dom har i sitt rum. Riktigt nöjd är jag över att ha rensat undan en massa i källaren, dock e vi långt ifrån klar med de. Ska ringa loppis som hämtar sakerna imorgon med.
 Nu säger jag God Natt sov Gott..

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?