Snart sticker jag


    Publicerat: 2009-07-31| 09:32:13

Håller precis på att göra oss i ordning för att bege oss till Gävle...

Ann: Jag ska träffa Yrra & Solis.. Jag har träffat Solis förrut men nu kommer yrra så då ska vi fika vi 3.

Barnen är inte på min sida med att klä sig så jag får väl bråka lite mera. Idag är en känslig dag för mig, jag vet inte vad de är men jag vill bara sätta mig och grina i ett hörn. Dock känner jag mig inte deprimerad eller någe sånt. Fick världens ångest igår när jag skulle lägga mig fy fan säger jag bara. Somnade när den hade släppt och hoppas den håller sig borta från mig idag. Nej nu ska jag bråka på Rasmus lite kläder....

Bye Bye & Grattis Hanna.. Visst är de rolgit med bilbingo?! Idag är de bilbingo i lemstanäs vid mig nästan eller lite längre. Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: mica

så kul å träffa dom ja har träffa yrra gjorde de härom dan du får hälsa dom så mycket ha en trevlig dag nu kramis

2009-07-31 @ 09:59:33
URL: http://micamarica.blogg.se/
Postat av: Ann

Ååååå hoppas att fikan är/var bra och trevlig och att ni hade mycket att snacka om... kram kram PS vill ha uppdatering på hur det var DS ;)

2009-07-31 @ 14:24:31
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Tackar. de va ju skit roligt. Va på de när jag va liten å då va skit tråkigt men nu va de roligt. Jag ska med igen när jag kommer hem från GBG, å då ska jag vinna en jääävla massa pengar :D

2009-07-31 @ 23:31:26
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?