Softar


    Publicerat: 2009-07-14| 21:05:12

Har legat på soffan och softa med min hänt extra och kollat på Paris "my new BFF" bara älskar de programmet. Kanske för att jag tycker att hon e lite väl divig men på ett bra sätt. Ärlig verkar de som men skenet kan bedra... Åh jag vill verkligen färga mitt hår nu, orkar inte ha de som jag har de. Vill känna mig fin i håret igen, ska ialla fall till frisören så fort de finns tid för de. Ser ut som en buske i håret för fasen!! Fast ja tror inte jag klipper av mig jätte kort igen utan bara snyggar till de. Sen kanske syrran kan fixa en ny bild på mig..
Får höra Kenth´s tjat om att jag ska färga håret också... *suck* Han vill inte att jag gör de för sist eller för ett tag sedan tappade jag halva håret pga av färgen. Sen blir min psoreasis i håret värre också.. =/
Nu är de en film på 3:an som ja funderar på om man ska orka se, barnen strular lite och vill inte sova. Men jag förstår dom solen lyser rätt igenom persiennen... Nej göra annat kanske? Har inte ens ätit mat idag för ja mår inte speciellt bra. Fick i mig en banan ialla fall..

Hej & Hå!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?