Suck


    Publicerat: 2009-07-14| 11:39:53

Jag förstår inte varför allt ska ske den 3:e augusti....

Kommer nog vara upptagen hela dagen den 3:e augusti med samtal. Jag blir så leds på att vänta. Varför kan inte alla ha eld i arslet som jag?! Jaja får finna mig i de som är finns inget annat att göra. Idag ska jag ner till sociala och bråka med dom känns de som. Fast jag har en sån bra handläggare så de går alltid bra. Och för er som undrar så går jag INTE på social bidrad utan jag har dom pga av att jag har kronofogdsskulder samt hyresskuld. Så jag får inget eget lägenhetskontrakt förrän de är betalt. Och jag har betalat hur mycket som helst. *stolt över mig själv`*
Annars händer de väl inte så mycket idag, mamma kanske kommer senare om jag har tur. Trött seg och allmänt leds på allt känner jag mig. Fast de går ju i perioder, spydde mycket igår så de kan vara de. Men ja vet att ja inte ätit något dåligt. Hm =/

Nej nu ska jag klä barnen så vi kan bege oss ner mot stan!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?