Tisdag


    Publicerat: 2009-07-28| 12:07:47

Idag är de tisdag och schemat är fullt...

Ska till barnmorskan nu kl: 13, sen hem för att hämta barnen och bege mig till stan med dom för att invänta att klockan blir 15 då de är arbetsförmedlingen för min del. Får ta med mig barnen dit då de inte finns någon som kan passa dom medans jag är där. Mamma har jag inte fått tag i ÄN.. Så de är som de är inte så mycket att göra. Har ialla fall förvarnat han på AF om att jag har barnen med mig. Ska packa ordning väskan till barnen så allt e klart när vi väl ska bege oss.
Skriver mera ikväll när de finns tid. Har tvättstugan ikväll också =/ Man kan då ställa till de som vanligt.. haha...
Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan. Har uppdaterat mig lite här, har jobbat mkt så har inte hunnit läsa din underbara blogg! Jag måpste fråga, efter ha läst om graviditets nojjor och bm beskök så undrar jag om du väntar smått??? Massa kramar Johanna

2009-07-28 @ 13:41:10
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?