Torsdag


    Publicerat: 2009-07-23| 10:06:18

God morgon!!

Har knappt sovit något pga av allt som hänt. Vaknade vid 3 tiden av världens huvudvärk, sen har jag bara legat och vridit och vänt mig mestadels av tiden. Klev upp med barnen runt halv 8 sen gjorde jag frukost och plockade lite i köket. Alla åt frukost och vi ska snart bege oss till stan för att fixa med massa papper som ska fixas. Känner att jag inte orkar med en massa annat idag utan får försöka leva normalt. Kanske ska kolla om de finns en tvätt tid senare & baka med barnen. Ringde barnmorskan om att jag fått grav diabetes IGEN!! Suck säger jag bara kommer nog aldrig slippa de helvetet. Men de är min mening, man kanske lär sig att ta itu med de sen.. Nu ska jag bege mig ner mot stan...
Hoppas ni har en bra dag.. Kram

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?