Trevligt


    Publicerat: 2009-07-29| 17:51:05

Fick besök av familjen Liljebrand med nya tillskottet...

Snacka om söt bebis.. Sov hela tiden trots att de var livat här i huset. Tråkigt nog var de så att jag inte hade städa utan de såg hemskt ut. Jag var ner på stan och fixade massa saker och hade inte en tanke på att städa eller ställa undan kartonger. Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt stökiga hem =/
Nu har dom åkt hem och jag har börjar städa av köket, vattnat blommerna och tänkte ta resten sedan. Har en massa saker att göra. Jobbigt men sånt man måste ta tag i...
Nu ska jag fixa nån mat till barnen sen är de göra sig klar för sängen...
Skriver kanske en rad senare.. Kram & Hej

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?