Uppehåll


    Publicerat: 2009-07-10| 12:12:40

Vad skönt de var att de var uppehåll med regnet. Dock brydde jag mig inte i de. Klädde på barnen regn kläder så gick vi ut. Mina barn måste vara ute varje dag annars blir dom sur & griniga. Så sagt och gjort gick vi ut. Tog en promenad runt i Björksätra för att sedan avsluta med att handla hem bröd & lite annat. Rasmus hade jätte roligt i alla vatten pölar, hela han var dyng blöt när vi kom hem. Men vad gör de en vacker dag i maj liksom?! Har nyss gjort lunch till grabbarna mos & fiskpinnar precis som Rasmus ville ha de. Emil åt jätte bra & blev så trött att han nickade till i matstolen. Så han vilar middag nu jag o Rasmus ska sätta oss & rita..
Blev lite avis på Hanna som ska göra ett nalle phu rum till sin son. Jag vill också ha sånna där klistermärken man sätter på väggen. Ska nog göra om lite senare... Kanske ska städa av lite också =)) Men först ringa de dagliga samtalet till mamma...

Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?