Usch!!


    Publicerat: 2009-07-12| 18:24:48

Jag sa ju de 98% skrot var de i källaren..

Var nere 3 timmar i källaren och rensade, ÄN e vi inte klar. Vi rensade ut 1/3 del av sakerna. Och de försvann 12 kartonger. Vi packade om samt packade kartonger till loppis & syrran. Så nu får dom hämta de saker som dom vill ha. Men de finns hur mycket som helst kvar där nere att rensa alltså. Jag fattar inte hur man kan spara så jäkla mycket saker?! Till vilken nytta spar man alla saker? Kommer man verkligen använda dom?! Nej jag tror faktistkt inte på att man använder sakerna. Man vill bara inte göra sig av med dom, jaja suck orka spara säger jag bara. Barnen ligger i sängen och ska sova, jag ska dra med mig syrran och kasta massa skit som vi rensat ut. Sen blir de städa av köket i vanlig ordning, ta reda på disken för att sedan ta mig ett varmt skönt bad.. (ser fram emot )
Imorgon är de tvättis igen & nu har jag samlat på mig en MASSA tvätt kan ja lova. Hinner starta tvätten innan jag ska på möte & syrran får ta barnen medans ja e där. Kanske ska ta en promenad ner på stan innan man ska på mötet också. De får vi se hur de blir, har så mycket jag vill / måste göra inom de närmaste dagarna att de inte finns ord alltså. Jaja bara bita i de sura äpplet och göra sakerna... Men nu ska ja göra någon nytta

Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?