56 min & 4 samtal


    Publicerat: 2009-06-08| 13:22:24

Efter 56 min väntetid i en kö som inte fungerade som den skulle & 4 samtal med direkt nummret till JYSK i sandviken kom jag fram. Suck.. Tog halva dagen känns de som. Ialla fall hade dom en ny bordsskiva till mig, så de var bara att packa ihop bordet och byta. Nu ska jag bara hitta någon som har lust att byta bordet åt mig. Kenth slutar vid 4 halv fem så de får väl bli att han gör de åt mig om han nu vill. Sen har ja tagit ner gardinerna i köket då de irriterat mig att en "granne" har spottat på MITT köksfönster. Vilket en annan granne har sett den här "grannen" göra.. Suck säger jag bara vuxet beteende!!!
Mina fönster är mitt allt, jag MÅSTE bara ha fina fönster annars mår jag inte bra. Dom är fina för mig även om inte NI tycker de så tycker jag de =P
Så nu står jag med ett kaos i köket, ska putsa fönster och byta gardiner. Blir ganska leds som vanligt på mig själv när jag river ÖVERALLT. Varför kan inte jag vara en normal mamma som inte gör allt hela tiden?! Jaja nu e ja så här och de går tydligen inte att ändra heller för jag har försökt. Nu ska ja putsa fönster och skruva isär bordet.
Tjingeling

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?