Ångest dag!!


    Publicerat: 2009-06-22| 12:02:25

Fy fan vilken jävla morgon man vaknar till!!!

Ja jag svär jätte mycket när jag har sån här ångest. Ångesten gör att jag inte klarar av att vara människa. Jag låser in mig och mina känslor i mig själv. Hjärtat bultar i 190 och vägrar sluta, man blir yr, de gör fruktansvärt ont och man tror / hoppas man ska dö snart och slippa den här skiten!!
Jag lider verkligen med er andra som har ångest och tampas med den varje dag som jag gör. Önskar de fanns botemedel emot detta också..
Ska ialla fall tvätta i tvättstugan på eftermiddagen. Bara en sån sak gör så att hjärtat bultar. Vad fan ska jag göra?!?!?!
Livet är bra orättvist tycker jag.
Rasmus är ute på gården och leker, funderar på att fylla poolen till barnen så ja kommer ut också =/ vill inte alls gå ut idag egentligen. Men har man barn så e de bara att pallra sig ut så dom får frisk luft. Mina barn SKA ALDRIG behöva lida för min ångest! De är något jag är väldigt noga med.
Läkaren ringde på förmiddagen och nya prover ska tas. Uscha jag verkligen hatar att lämna prover. Men de lär ju göras de med. Önskar de vore augusti nu & jag fått en läkartid. Så jag slipper en sak att tänka på ialla fall.
Skulle kunna sitta här och skriva hur mycket som helst om vad som far i huvudet. Men de orkar jag faktiskt inte göra. Jag stavar fel hela tiden, fingrarna skakar, hjärtat bultar.. Så sköt om er..
Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?