Bortskämd


    Publicerat: 2009-06-26| 09:20:20

God morgon!!

Fick vakna 8:30 idag igen.. åhh de e sååå skönt att vi får sova. Hade dock hämta barnen till min säng imorse vid 7 tiden =)) Bara älskar när vi ligger tillsammans och myser där. Igår var mamma & min lillesyster Bella på bilbingo i karlholm och dom vann 15.000:- GRATTIS!!!
Jätte roligt att dom tog potten faktiskt.. =PP
Idag blir de valbo & köpa skor till Emil ialla fall. Rasmus ville ha nya "foppa" säger han så de ska han självklart få. Men vi ska kolla på marknaden först tycker jag eftersom att de kanske finns häftigare färger där. Annars idag händer de inte så mycket mera. Rasmus kanske ska sova hemma hos sin offa om han får de. Och Emilen kanske ska sova hos sin moster Och blir de så så ska jag på bil bingo ikväll. Men de återstår att se faktiskt.
Har ialla fall klippt gräset ute nu & dammsugit vardagsrummet, ska väl plocka mera under dagen. Jag ska hinna tvätta också =)) Idag har man fullt upp kanske bäst man sätter lite fart så man hinner med allt som ska göras ?!
Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?