BVC


    Publicerat: 2009-06-16| 11:37:27

Nu har vi varit på BVC

Tog de lugnt på morgonen då jag visste att ångesten skulle komma då Emil skulle till BVC för att få sin spruta. Inann var vi i lekparken med frukt och lite marie kex. Helt underbart då solen visar sig lite idag. Nu har jag precis gjort Lunch till barnen. Faktiskt fick dom äta en matlåda som jag gjort. Orkade inte göra någon mat så dom fick spagetti & köttfärssås. Inte tackade dom nej heller. Väl på BVC så skrattade Emil, men sen var de inge roligt när Sprutan kom in i benet.. =(
Han var så himla ledsen, sen kollade han på mig "varför gör du så här emot mig?" Jag ville bara grina och gå med han. Men nu är de gjort och han behöver de faktiskt. Har alvedon hemma ifall han får feber till kvällen. Uscha ja känner mig så hemsk nu. Han ligger ialla fall och vilar middag nu & Rasmus slappar i soffan han blev också trött tydligen.
Försöker få tag i barnens pappa ifall han kan köpa med sig festis hem till lill killarna. Verkar lönlöst att ringa han, han svara när han vill / kan. Nej nu ska jag göra lite nytta fick ett tvättpass mellan 13-15 då jag ska tvätta de nödvändigaste då jag har tvätt tid imorgon eftermiddag. 
Bye Bye Lev & Njut 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?