Done ...


    Publicerat: 2009-06-27| 23:59:45

Så då var man färdig med köket som alltid varje kväll!!

Stog där ute i min ensamhet och funderade över en hel massa. Ena kommer de att ske snart och jag vet exakt hur de kommer att bära hän!! Ska bli så jävla skönt att få ur sig detta!!
Och tyvärr så vägrar Kenth att helt bryta med mig. Spelar ingen roll om jag hade sexuellt umgängen med hans kompis/chef/ ja vem som helst. Han skulle aldrig lämna mig ialla fall. Tro mig jag har varit världens bitch emot han men han vägrar!
Sen har jag en fundering, ni som sitter på internet och hittar än de ena än de andra. Jag ser skit mycket "större" folk som har jätte snygga kläder, klänningar, tunikor osv. Inte från H&M eller Lindex för där granskar jag jämnt =)) Alltså jag behöver ha en större storlek alltså 46 då ja inte vill trycka i mig kläder och se ut som en flodhäst. Därav jag funderar vart fan alla de "större" kvinnorna köper sina kläder?! Alltså de är större kvinnor än MIG!! Så kan någon hitta på de med fina MODERNA kläder så tipsa mig gärna.
Huvudvärken har släppt nu men nu svettas man och kokar i ansiktet.. *vill man va fin får man lida pin* mohahha. Barnen sover och jag bara sitter och flummar verkar de som. Ingen grogg idag heller eftersom jag har barnen. Lika bra att hålla sig ifrån alkoholen kanske ?!
Pratade förrästen med en tjej på msn tidigare idag, hon hade raderat sin blogg för hon orkade inte med folket som snokade & lämnade elaka kommentarer. Ska de behöva vara så egentlige? Vart har yttrandefriheten tagit vägen?! Ialla fall visst man kan INTE älska alla människor, men inte behöver man snoka hos en som man inte ens gillar eller snackar skit om. Bara så att ni vet så får jag reda på vad ni har för ip nr samt för leverantör så fort ni är inne på min sida. Tragiskt men sant!!
Förra inlägget orkade jag inte precisera mig i men de kommer om några dagar jag lovar. Tråkigt att de är som de är, jag mår inte dåligt utan de är Kenth ni sårar & barnen igen annan!!
Nej nu ska jag nog ta och kolla vad de är på tv:n för att sova om en sekund eller 2. Skulle man lägga sig på kudden nu sov man direkt. Imorgon ska jag fylla barnens pool så dom kan svalka av sig där. Emil bara älskar att bada vare sig de är kallt eller inte. Rasmus ska vi inte snacka om bara han ser vatten ska han bada =)) Hoppas de är lite svalare ute imorgon..

So long suckers!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjena gumman. Apropå kläderna så köper jag ofta från khapal men jag beställer oxå mkt från ellos dom har lite större stolekar lika så hallens skit nsygga kläder! Åh va jag saknar dig kim min vän. Du ska veta att jag är stolt över att ha en vän som du :) Du är en vän ja alltid vill ha kvar, och du är inte bara en super bra vän du är ju en skit bra mamma oxå :D ta hand om dig i värmen nu osså barnen och njut av sommaren Massa kramar johanna

2009-06-28 @ 10:33:33
Postat av: ★Hanna★

Jag brukar hitta mycket fint på Ellos, iof skickar jag tillbaka de mesta för jag beställer alltid fel storlek :)

Ibland kan man hitta nåt på H&M's vanliga avdelning som inte sitter som ett korvskinn, men de e inte ofta ;P

Sen brukar jag faktiskt använda mamma kläder fortfarande, de heter ju faktiskt mammakläder, inte gravidkläder :D

2009-06-28 @ 12:06:32
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?