Energi


    Publicerat: 2009-06-04| 11:25:27

Vilken energi jag fick!!!

Har städat & dammat hela lägenheten sen senaste inlägget. Helt otroligt vilken energi jag fick alltså. Har tom rensat i "skrubben" som vi har så nu går vagnen in där igen. Snacka om skönt att ha de gjort till helgen. Så slipper man tänka på de. Hoppas Emil vaknar snart så jag kan ta deras rum medans Rasmus är på dagis också. Där ska de bli en tydlig förändring om jag får som jag vill. Ska spara lite slantar till deras rum så dom kan få nya fina möbler också. Dock lär man skruva fast dom i väggen så de inte händer en olycka med mina små klätter apor.. Haha..
Nu ska jag nog ta mig ett glas kall cola och invänta Emil som ska ha lunch sen drar ja över deras rum som en orkan och efter de ska jag försöka hinna ner i källaren med massa saker. Tråkigt att man har sån liten tid ensam att göra alla saker. Kenth kanske kan ha barnen en stund i helgen så ja får fixa med allt så slipper barnen bli lidande. Nästa vecka ska de bli nya gardiner överallt. Så då är de putsa fönster & byta gardiner. Skulle vilja köpa lite nya blommor också men de får vi se hur de blir.
Tänkte passa på att fråga er läsare en sak!...
Jag tänker köpa ny vagn IGEN.. Jaja sucka på ni. Funderar om jag ska köpa en tvillingvagn/syskonvagn då Rasmus inte orkar gå alla gånger. Eller om jag ska köpa en enkel vagn med stå bräda. Tänk nu noga inann ni ger ert svar. Jag ska ha barnen hemma hela sommaren. Rasmus slutar dagis nästa fredag och börjar igen den 10:e augusti.. Vilket man kommer göra massa saker med barnen tillsammans. Så syskonvagn eller enkel vagn med stå bräda???

Nu vaknade Emil då rusar jag...
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Va sägs om tvillingvagn MED bräda! :O

När jag va lite tyckte jag att de va skit roligt med ståbrädan :)

Jag funderar också på tvillingvagn, lucas på ena sidan å shoppingkassarna på andra :P

2009-06-04 @ 14:52:36
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Elisabet

Jag vet inte ja det där lär du bestämma själv.. min lilla tjej gick jämt när hon var typ 2 år.. vi använde nästan aldrig vagn.. Jag anpassade mig efter henne.. fick låta bli o ta de där längsta promenaderna.. utan göra saker nära o så.. annars ta bussen kram o trevlig helg

2009-06-05 @ 07:07:35
URL: http://elli76a.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?