...


    Publicerat: 2009-06-17| 18:01:13

Öppenvården även kallat "villan" kan jag inte riktigt förklara vad de är!

Men de ska tydligen vara bra för mig att komma dit för att lära mig hantera mina känslor (ångesten/personer med problem). Vilket jag tror kommer bli bra. De finns andra som har lika problem som jag. De är väl lite som ett vuxet dagis.*S*
Jag ska prata med min kontakt person ifall de går bra att jag kanske börjar i augusti när barnen har börjat dagis och jag kan fokusera på mig själv. För som de känns nu så vill jag vara med barnen de timmar jag har med dom. Mitt liv är ett helvete men de finns dom som har de värre!!
Den dagen jag kan hantera dagen som den kommer är jag en hel människa. Önskar den dagen vore imorgon för ingen skulle vara lyckligare än jag. Skrev detta inlägg tidigare men då försvann allt =O
Har nyss ätit kalops & potatis.. Jätte gott enligt mig. Barnen ville hellre ha korv så då fick dom de =)
Hunnit tagit reda på all tvätt som jag tvättat idag de blev 6 maskiner denna gång också =/
Sen städade jag av sovrummet och gjorde ordning där inne. Tänkte att köket ska jag ta senare, har ialla fall starta en diskmaskin, torka av spisen & bordet. Så de är bara dammsuga och torka golvet kvar där inne. Imorgon får ja ta resten och svepa av allt igen. Sen är de helg för min del. De är väl fruktansvärt skönt att ha en städdag på torsdagen så har man hela helgen till annat. =))
Nej nu ska jag göra någe annat istället för att sitta här och svammla.
Och du Hanna..Du vet att man kan kolla med polisen ifall den där människan har körkort eller inte?! Enligt lag ska man ju anmäla om man anser att ett barn far illa eller KAN fara illa. Visst jag är fan inte guds ängel och har 17 OLOVLIGA KÖRNINGAR. Jag har lärt mig min läxa och hoppas alla andra gör de också!!
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Okej tack för upplysningen då tror ja att jag vet ;)

2009-06-17 @ 19:52:13
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?