Film


    Publicerat: 2009-06-11| 21:56:53

De blev en film i soffan.. Wallande - Hämnden har ja för mig den heter.
Och vad smart av dom att släppa en dvd typ hela sommaren. Då har man ju att göra en regnig sommar kväll liksom. Helt underbart.
Idag ialla fall så tvättade jag "påslakane" som är över bäddmadrassen liksom. Nu går de inte alls att få i de. Helt jävla puckat. Så imorgon förmiddag ska jag ringa IKEA och fråga hur fan man får på de. Tvättade de på handtvätt i maskinen och 30 grader liksom. Jaja nu får jag chans att klaga på min säng också vilket jag gjort typ 9805479037 ggr. Den ska bytas ut så enkelt är de. Har man 25 års garanti så är de i 25 år. Och jag fick INTE den sängen när jag var 1 år... *suck*
Så får se om man kan sova i sängen inatt då, jag som har fruktansvärt ont i ryggen ändå. Har precis tagit reda på disken efter middagen som var: Potatis, gräddsås, farmarbiffar & kokta grönsaker och lite äppelmos till de. Emil & Rasmus är helt tokiga i de så de vart bra idag med. Tvätten tog jag reda på tidigare har bara barnens kläder kvar att fixa med. Sen är de helt klar, ska försöka städa av imorgon också. För idag har jag samlat mod att ringa samtal som jag skulle gjort för 3 veckor sedan. Usch jag hatar att ha de så här!!!
Imorgon ska jag till min kontakt person och verkligen prata av mig HELA timmen ska jag sitta där. Jag orkar faktiskt inte ha de så här längre. Skit jobbigt att vara hatad av sig själv, vilja klösa bort allt jävla skinn.. Åh bara dööööööö.. Så känner jag de ialla fall. En vacker dag ska jag visa bilder på hur de ser ut. Så kanske ni förstår hur jag känner. Nyper mig själv i skinnet varje dag för att jag äcklas så hemskt av de. Och de har lossnat från kroppen lite så de är sytt nu. Jaja blläääää på de här nu jag fick skriva av mig..

So Long Suckers..

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?