Handlat


    Publicerat: 2009-06-18| 18:14:25

Så nu har man varit och handlat också...

Imorgon blir de om de går att grilla, potatisgratäng, sallad & till efterrätt maräng svisch.. Hur mysigt som helst hoppas jag vi får de. Handlade hem de sista men jisses vad folk de var ÖVERALLT. Nu ska jag ge barnen mat sen blir de fixa dom för sängen och slappa för min del. Har ju mina vanliga rutiner här när barnen lagt sig. Mina ÅNGEST laddade saker jag MÅSTE göra!!
De är väl lika bra man sätter fart för nu e barnen hungriga och själv sitter man och funderar på vad man ska göra för roliga lekar imorgon?! Nu rymmer jag för en stund ....

" Vet ni hur roligt/skönt de är att få kommentarer?! Tänk på de nästa de kanske är din ljuspunkt på dagen att just någon sitter och läser din blogg och vill kommentera de DU gjort eller de DU skrivit om. De är ju faktiskt DIG de handlar om"

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej hej. Hoppas att ni har det bra och att ni skall fira midssommar med massa dans... Kram kram.

2009-06-18 @ 23:52:16
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?