Hemma igen


    Publicerat: 2009-06-03| 15:19:59

Hemma från dagis igen & tvätten är startad...

Suck vad jag blir leds på att göra massa måsten varje dag. Kan man inte bara få vilo dagar?! Fast jag ska inte säga något för jag har världens underbaraste barn som står ut med en mamma som städa hela tiden.. Blir faktiskt ganska leds på mig själv ibland när jag ska ha allt så jävla perfekt för att annars mår jag dåligt.
När jag hämtade Rasmus på dagis så frågade jag om en lapp för byte av dagis och bröt ihop. Jag orkar verkligen inte detta just nu. Allt är bara skit enligt mig själv. Hur kan man må så dåligt för en sån liten sak!? Jag önskar jag hade de svar jag söker. Men tydligen har jag inte de för då hade jag inte mått dåligt.
Imorgon bitti hoppas jag blir en bra dag. Annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. Har en massa saker jag lär ta itu med. Vet inte varför jag inte gjort de tidigare?! Men imorgon MÅSTE jag göra de. That´s it liksom.
Gav Rasmus apelsin nyss i en skål, snabb som tusan var Emil där för att sno åt sig en bit att tugga på. Haha så himla söt han är. Och Rasmus bara kollar på han jaha ta då.. Tackar gud för mina små troll och att dom leker/är så bra tillsammans. Gör Emil sig illa så kommer Rasmus som ett skott för att trösta.. Nej nu ska jag försöka få någon ordning här och inte bara skriva för skrivandets skull. Idag blir de pytt i panna med stekt ägg & rödbetor...
Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?