Jösses


    Publicerat: 2009-06-08| 16:06:19

Jag VS min 3 åriga son skruva köksbord!!!!

Ja ni läste faktiskt rätt. Min lilla Rasmus tror att han är hulken. Varje dag sen han var 1 år har han lyft vardagsrumms bordet och de är trä bord gammalt TUNGT. Så idag när jag fått hjälp att byta bord så var de dags för att skruva ihop bordet. Så han fick hålla EK bordet, alltså jag stod ju där och tog den största delen av vikten men han skulle prompt hjälpa till. Min lilla hulken de där. Starkare än Bamse är han enligt sig själv =))
Nu har jag putsat fönstren i köket från slem från en annan människa blandat med öl. Lite tråkigt var de för ja har tydligen fått ett trasigt fönster efter detta. Eller de var inga repor/ stenskott i de tidigare nu är de 2 stora repor i de. Mina fönster =/
Har dock inte kunnat välja gardiner så ja ska klä barnen nu för att åka och kolla om de finns några nya fina som får följa med mig hem. Ska handla Emil´s present också. Sötnosen blir ju 1år.. De ska vi fira med smörgåstårta samt vanlig tårta med massa kakor. Har precis vart ner i tvättstugan och starta 2 maskiner där nere. Skönt att få en massa saker gjorda trots 2 små troll hemma. Imorgon blir de baka medans Rasmus är på dagis för sen på Onsdag är de ingen vanlig dag för de är Emil´s dag.. Wehoo.. Rasmus längtar redan dit. Nu åker ja Bye Bye

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?