Ljuvligt


    Publicerat: 2009-06-17| 07:08:50

Vaknade 05:01 redan!!

Klev upp då Emil vaknade och var ledsen, gjorde välling till han som han vägrade att ta. Kollade ut genom fönstret för att se vädret. Strålande solsken redan 5 på morgonen. Hoppas de håller i sig hela dagen. Ska tvätta 9-15 idag så de blir gjort. Sen blir de vara ute i lekparken med barnen. Känner mig fruktansvärt trött. Men de är väl för att jag är van att kliva upp 8:30 varje morgon. Idag skulle jag varit på öppenvården men de funkade inte för ingen kunde ha barnen åt mig. Så jag får faktiskt prata med dom idag så kanske jag kan börja där när jag har skolat in Emil på dagis. Rasmus ligger fortfarande och sover sött i sin säng. Kollar på nyhetsmorgon & de har jag inte gjort sedan jag väntade Emil. Då var man vaken typ dygnet runt kändes de som och nyhetsmorgon var höjdpunkten på morgonen. haha.. de var ett tag sedan de =)
Har precis bäddat rent i sängen också, nu sitter jag och funderar vad vi ska hitta på för roligt. Iof så ska vi ju tvätta snart så man kanske ska plocka ihop alla kläder och så..
Nej Nu gör jag någe annat än att sitta här och svamla..
Ha en toppen dag för de tänker jag!!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

öppenvård för vad?? ha en bra dag i solen kram

2009-06-17 @ 07:19:00
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?