Lugna fisken


    Publicerat: 2009-06-29| 17:41:45

Äntligen är de lugna fisken här!!

Rasmus har som sagt smittit ifrån mig hela dagen. Tråkigt att han inte alls vill lyssna men de har väl med hans problematik att göra. Han ville leka med de andra barnen och inte vara hemma med mamma. Han ledsnar väldigt fort på att vara hemma med oss. Men de är sommar och han ska ha roligt på sommaren anser jag. Så nu får han faktiskt finna sig i att vara med oss tråkiga vuxna. Han skulle få åka till mamma en dag så jag kan få lämna prover på sjukhuset så de blir gjort. Emil är jätte trött och väldigt seg idag, har knappt fått i han mat. Men desto mera vatten och saft. Hela tiden drickbart och kallt till barnen. Var nyss ner till tvättstugan och bokade tvätt tid också, de fanns imorgon så då ska jag passa på att tvätta de nödvändigaste. Med de menar ja mina egna kläder eftersom jag inte har någe kläder så måste jag tvätta ofta.
Pratade med Sandvikenhus ang den som kastat ut min tvätt ur maskinen, den människan hade t.o.m ringt dit och berättat att hon gjort de ÄN en gång. Men jag sa att de här tolererar jag inte. De står att man ska skriva sitt lgh nr och de skriver jag alltid. Hade de varit så jävla svårt att pling på min dörr och frågat kan ja få tvätta nån maskin när du e klar?! DE hade jag accepterat. Sen ringde ja om Kenth´s pappa ledig skit som han hade problem med. Så nu e allt fixat. Behöver jag inte göra mera den här veckan?! hahaha.. Imorgon ska man iväg och handla i den här värmen också, ska skriva ordning vad ja behöver handla hem för kommande veckor.
Nu ska jag göra klart köket, byta på Rasmus som fick på sig blöjan för natten som han sket i. Sen soffläge för hela slaten..
Hoppas ni haft en bra dag...
So long & förrästen de är 50% REA på klädjätten här i sandviken. Dom har mycket barnkläder och prisvärda!!


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Vart ligger de då? Man kan inte tro att jag har bott där inte :P

2009-06-30 @ 00:13:59
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: ★Hanna★

Vart ligger de då? Man kan inte tro att jag har bott där inte :P

2009-06-30 @ 00:16:06
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?