Nyss...


    Publicerat: 2009-06-30| 23:09:42

Har typ nyss kommit hem från dagens bravader. Har lagt barnen för en timme sedan så har bara inte haft tid att blogga. Var med mamma, syrran, brorsan & hans tjej i valbo idag. Dom måste ha fått någe shoooping mani den där familjen. Dom köpte skor till dagis åt barnen, kläder och ett par skor & en plånbok till mig. De tackar vi för när ekonomin inte tillåter vidare shooppping just nu. Känner mig trött och seg. Försökte få en tvätt tid, men de fanns inte förrän fredag dock fanns de 2 timmar imorgon mellan 7-9 och då ska jag försöka tvätta de viktigaste som Emil´s täcke o mina kläder. Sen får ja tvätta resten på fredag. Imorgon lär jag ringa igen...suck... Måste göra klart alla papper som ska in också. Sen blir de bad och solande för mig och barnen. Tror vi ska ta en promenad till de nya dagiset och checka läget där =))
Nu ska jag faktiskt lägga mej i soffan och sova.. Är så jävla trött men vill se lite tv...
Natti Natt

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?