Regn & rusk


    Publicerat: 2009-06-04| 09:49:18

God morgon!!!

Här är de regn & rusk för fulla muggar. De duggar/regnar och blåser inge roligt väder alls att vara ute i. Dock funderar jag på om jag ska rensa rabatterna och klippa gräset nu när de regnar. Men tror att jag tar de en solig dag så man kan förena nytta med nöje. Alltså få lite färg medans man håller på. Ska dammsuga av och plocka ordning tvätten, städa av badrummet och göra allmän nytta.
Idag är en bättre dag, dock inte helt bra men den funkar ÄN så länge. Jag hoppas inga oros moment kommer under dagen. Jag vill också må bra och njuta av sommaren.
Har precis gett Emil frukost för 2:a gången så nu ligger han i sin säng och vilar, han somnade i matsolen =/
Så då passar jag på att lyssna på lite musik och plockar. Lär passa på när de är lugnt. Ska ringa mamma en sväng också, hon var bra orolig för mej igår så ja lovade ringa...
Puss Hej leverpastej

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?