Rensa huvudet!!!


    Publicerat: 2009-06-08| 22:52:26

Ja de har jag faktiskt gjort nu. Strykit gardinerna till köket & gjort ordning där inne. Tagit reda på tvätten och gjort de jätte fint här hemma tänkte ja skriva men de är faktiskt oreda i v-rummet. De får vi ta imorgon kväll när barnen somnat. Imorgon ska vi på fotografering av Emil, hans 1års kort på gimlins. Jag ska ha en serie med båda barnen också hade jag tänkt så Rasmus blir ledig från dagis imorgon så vi kan göra barnen fina. Eller JAG ska göra barnen fina. Fast dom är finast i hela världen i mina ögon. Efter fotograferingen så är de dags för hemfärd och baka tårta, snoddas & göra smörgåstårta. Kommer bli en helt perfekt dag för Emil. Rasmus ska faktiskt också få en liten present en ny film. Den där filmen med hunden va den nu hette. Han får alltid en dvd film varje månad. DE är hans sätt att lugna ner sig på kvällarna. Nej nu har jag för ont i ryggen för att skriva massa strunt så Bye Bye...

Måste bara tillägga vilket jag glömde i den rara sanningen!!

Farmorn har faktiskt ställt upp på mig också, hon kom när jag var som dåligast och hjälpte mig med barnen. Och har varit barnvakt när vi bett om de. Dock INTE efter incidenten. Så rätt ska vara rätt!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?