Skönt


    Publicerat: 2009-06-25| 12:09:11

Har precis släpat in Emil & mig i duschen..

Och gissa om de var skönt då. Han satt mest och plaskade som vanligt =))
Nu håller jag på att fylla poolerna. Så dom kan bada ute ifall dom vill, har smörjt in båda barnen i solskydd 50. Jag hoppas de räcker en stund ialla fall. Skulle vilja köpa ett nytt parasoll så de skymmer solen mera från Emil. Kanske ska kolla på de imorgon för idag e jag alldeleds för slut för att gå i affärer. Har ialla fall kollat ut ett parasoll. Har prövat ringa mamma också för vi ska köpa eller hon ska köpa sandaler till Emil. Han tycker INTE om skor överhuvudtaget, han verkligen hatar dom och ska slita av sig dom. Om foten följer med de skiter han i av ska dom!!
Så ett par lätta sandaler kanske e lättare?! Han går ju inte än =( Men de kommer säkert vilken dag som helst. Hoppas jag ialla fall. Ska köpa sandaler & så ska han få gå ute med lära- gå vagnen om jag så ska göra de varje dag innan han går. Damen ang dagis ringde igår också, och hon skulle göra allt för att Rasmus & Emil skulle få komma på de dagis som vi har ansökt till. Om de blir så så skolas dom in på de nya dagiset i augusti. Hinner dom inte få en plats får dom gå kvar där dom går. Jag tänker inte krångla med Emil att ha 2 inskolningar.. Nej uscha någon måtta får de faktiskt vara. Hoppas på svar snart så man vet hur de blir med allt..
Nu Poolen klar.. Bye Bye

förrästen... vad pissigt de är att rixfm inte går i radion här längre =(((((
Får lysna via datorn..

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Eller hur, dom kunde väl ha fixat in Rockklassiker ändå, utan att ta bort rix, borde ju gå me dagens teknologi kan man tycka...



På söndag börjar rean på skohuset i valbo, kanske hittar nå tofflor där?



Ha de så skönt i poolen idag :)

2009-06-25 @ 12:13:47
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?