Spännande!!


    Publicerat: 2009-06-28| 10:03:19

Jag måste vara otroligt spännande eftersom gavlegårdarnas ip är inne hela tiden, men 2 olika ip:nr. Sen har vi bredbandsbolaget som är inne 2 ggr/dag!! Sen ett mobilt bredband som lätt går att ta reda på vem de står på. PATETISKA ÄR NI!!!

Sluta snoka runt, vad fan ska ni tjäna på de?! Är ni besatt av mig och mitt liv eller?!

Har ialla fall nyss vaknat, strulat med Emil inatt också. Jag tror han vaknade för de var sååå varmt. Slängde av han täcket och öppnade förnstret i deras rum. Sen somna han vid 5 tiden. Vaknade 01:50. Har nyss käkat frukost, rostade mackor med marmelad & juice till de. Ska nog klä på mig för att spola i vatten i poolen. De blir en lika varm dag idag så då är de bara till att smörja in barnen och ha poolen tillgänglig. Kanske åker till Högbo senare med Rasmus & Emil. De får tiden visa vad vi ska göra. Tog fram kött igår så idag blir de grillat till middag. Ska plocka fram korv till Emil & Rasmus för dom gillar väl inte kött så där. Rasmus tar nån bit och smakar men frågar sen efter korv =))
Snygg solbränna efter linnet har man också, alldeleds röd. Jag var t.o.m röd i pannan!! asg.. Lycka bra tydligen. Köpte jordgubbar igår som jag ska avnjuta i solen med barnen, kanske lite glass till dom =))
Men nu ska jag klä på mig så de blir någe gjort idag också..


" Lägg ner nu innan de är för sent "

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jag har gavle, kan vara mitt :) Jag har 213.226.109.165

2009-06-28 @ 12:09:35
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Kimmizz

Nope Hanna de är inte ditt, för på ditt står de lucasmamma.se på. Har ju någe sånt där som kollar. Har fått hjälp av henne som gjort bloggen så ja ser de bloggar jag besöker. Resten har jag ip.nr på.. haha.. lite som dej, en data nörd ska ja fan bli!! haha

2009-06-28 @ 13:11:52
URL: http://ww.kimizen.blogg.se/
Postat av: Lundin / Suomela

Hoppas ni haft en underbar helg det har vi haft :) kram

2009-06-28 @ 15:43:22
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?