Tack..


    Publicerat: 2009-06-10| 23:26:51

Tack för alla gratulationer till min lilla prins...

Har haft en helt perfekt dag både jag & Emil. Han fick massa paket och äta tårta med fingrarna. Kort kommer imorgon för jag orkar inte hålla på med de idag. Kenth & Linus kom efter att Kenth slutat jobba. Mamma & Stefan, Marcus, Evelina & Bella var redan här då. Så de blev fika & barnen hade jätte roligt. Rasmus var såååå överlycklig över att Linus kom. Emil kollade mest att oj de var flera barn här och ville gärna kolla på Linus på avstånd. Hehe.. gofisen min. Nu blir de sängen jag är fruktansvärt trött. Och de var Emil också, slockna direkt. Rasmus ville inte alls sova men somnade runt nio tiden ialla fall. Imorgon är de dagis sen hem och städa hade jag tänkt. Efter de får vi se vad som erbjuds...
Natti Natt

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?