Tidigt


    Publicerat: 2009-06-29| 23:23:10

God kväller!!

Imorgon blir de en tidigt morgon, mamma ringer mig redan kl: 7 på morgonen så ja kliver upp då. Vi ska nämnligen till valbo och köpa saker till barnen tills dagis börjar. Fick lappen idag att dom fått dagis på smassens förskola, så nu ska jag bara vänta tills de blir dags att skola in barnen där. Kommer kännas jätte konstigt att ha dagis nära igen samt lämna Emil som är sååååååå liten. Men de är tyvärr så att jag måste göra de här hur svårt de än är. Och sen finns de ju dagar då bara jag & killarna kan ligga och mysa tillsammans. Jag börjar komma en bit med att gå ut igen bland mycket folk, har dock tabletterna med mig ifall de blir för jobbigt. Nu ser jag fram emot att få börja på "villan" och ta itu med mig själv, diskutera kring allt mellan himel och jord. Sen är ja lite fundersam över en sak, men de tänker jag behålla för mig själv ett tag.. Den som lever får se.
Nu ska jag slagga på soffan som vanligt känns de som..
Natti natt babes

Kommentarer
Postat av: Sarah

Svar: Japp, det är slut. Kände det att vi var för olika, och vi bråkade jättemycket. Klarade inte av nå mer :(

2009-06-30 @ 00:13:48
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?