Tisdag..


    Publicerat: 2009-06-23| 08:58:47

Idag är den en av mina bättre dagar...

Så skönt att få vakna utvilad utan ångest. Har sprungit upp med Emil vid halv 2 tiden, sen vid 5 igen. Stackarn drömmer mardrömmar. Ialla fall så vaknade Rasmus för 10 min sedan. Och han ville vila lite till. Så de får han väl göra då. Sen ska vi klä oss för en promenad. Ska ringa lite samtal medans han vilar. Soligt väder är de ute också, sååå skönt med lite värme. Skulle vilja ha en sån där sol stol så ja kan sola. Fast tycker de är onödigt då jag har barnen 24/7. Hinner ju aldrig för blundar man så e Emil den rackaren på rymmen.
Mamma ska ha Emil en dag så ska ja göra rent hans spjälsäng och måla om den. Sen blir de nog att ta upp växa sängen till han. För e han trött så sover han som en stock. Och här finns de barnspärr på spisem. Nej nu ska jag plocka ur diskmaskinen och klä på mig, sitter i natt särken än...
Ha en bra dag och ät mycket mjukglass!!

Kommentarer
Postat av: mica

gomöra=)

fixa badvatten å killarna å gör en picknick korg me lite smask å lägg er ute å bara mys

Ha en härlig dag=)=) kramis

2009-06-23 @ 10:27:06
URL: http://micamarica.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?