TOKIG


    Publicerat: 2009-06-27| 00:17:19

Jaha så kan man kallas sig för TOKIG då!!

Kom hem strax efter 22 från bilbingon. De gick inge bra alls idag. Men man kan inte alltid vinna så e de med spel. Rasmus sover hos Jossan & Emil hos sin moster. De var så himla tomt när jag kom hem. Så jag tog reda på tvätten och vek in den. Sen städade jag barnens rum, samt bäddade rent där. Skura av badrummet & Tog Hallen. Blev väl klar för en halvtimme sedan. Har nyss duschat och ska snart lägga mig för att sova. Har barnens blommor i badkaret för jag har "dammat" dom. MITT I NATTEN FÖR TUSAN!!!
Som sagt ja e en tok kärring så e de bara. Imorgon kväll eller på Söndag tänkte jag putsa fönstren där inne igen för dom var smutsiga nu. Kunde inte göra de nu på natten/kvällen =/
Nej nu ska ja va på msn en stund sen sova..
Natti Natt Folket....

Dont worry Be Crazy!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?