Tv- tittande


    Publicerat: 2009-06-03| 21:38:01

Ikväll blir de tillbringa tiden framför tv-n.

Mår inge vidare än och tänker inte skriva om de nu när jag redan mår dåligt. Jag hoppas bara på att imorgon blir en bra dag. Mitt liv är aldrig vad de varit och kommer aldrig bli densamma igen. Man får betala ett jävligt högt pris enligt mig av att leva de som jag gjort. Uscha jag mår verkligen piss nu. Inget jag kan göra något åt nu, gjort är gjort. Önskar bara allt var över och jag fick må bra. De vore de enda jag önskade mig i hela världen.

Kollar på lyxfällan just nu och dom har väldigt bra program anser jag. Varför ska inte en mamma som är mammaledig kunna ta ett extra jobb?! Skit bra jobbat anser jag dock jobbar hon endast lördagar men vafan de ger pengar de också.

" Lita aldrig på den vän du trodde var din vän. Rätt som de är sticker den dig i ryggen och trycker ner dig när du mår som sämst. Jag litade på dej och du gör saker om & om igen emot mig....Jag ger faktiskt upp "

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?