Uscha


    Publicerat: 2009-06-11| 11:18:19

Idag är ingen vidare dag...

De regnar och har gjort sedan dagis. Blev lite ändrade planer för dagen. De fanns tvätt tid så då passar jag på att tvätta säng kläder och allt som finns att tvätta så jag får undan de till helgen. Idag är de Torsdag och de betyder städ dag hemma hos mig. Ska försöka hinna så mycket som man kan med 2 barn hemma. Huvudsaken de är dammsuget o fint tycker jag. Hoppas de blir fint väder snart så ja kan byta gardiner i vardagsrummet och göra fint där. Skulle vilja strosa på IKEA för att kolla hur jag ska göra de smart inne i barnens rum. Lär hinna ner på stan för att skriva på massa papper också. Ringde kirurgen idag ialla fall & jag kommer inte få en tid förrän i slutet av augusti. Men nu vet jag de ialla fall och de känns bättre. Kan jag njuta av sommaren om den kommer med mycket bad och lek med barnen. Imorgon är sista dagen för Rasmus på dagis också. Sen är han ledig till Augusti då jag ska lämna Emil också... *suck*
Ringde massa samtal som jag skjutit på i flera veckor. Tråkigt men så är de när man har den problematiken som jag har. De löste sig ialla fall idag. Ska på möte imorgon så får vi se hur de går då. Mår bara piss nu & förstår inte hur människor bara älskar att trycka ner andra. Men de är väl den svenska avundsjukan som de så fint heter. Nej nu stugan igen för att starta en ny maskin tvätt.
Kort kommer ikväll...
Puss & Kram

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?