Inte att leka med


    Publicerat: 2009-05-28| 21:59:12

PMS monster & nikotinberoende klimakterie kossa är INGET  att leka med!!!

Sån har jag varit idag men de kanske ni märkt med de tidigare inläggen. Nu har jag fått snus ialla fall bara chokladen som fattas vilket man MÅSTE ha när man har den röda damen varje månad. Jaja lite får jag klaga. Ialla fall så mår jag mycket bättre nu har fruktansvärd värk men de går väl över. Ska försöka städa av köket. Ska berätta en rolig sak också. Hade lagt Emil & Rasmus för att sova.. Dom tjoar o busar där inne. Inget man direkt stör sig utav, går in dit 2 ggr och säger att nu är de natti natt. Efter en stund kommer Rasmus ut: "Mamma jag har målat bordet med saften .. Kenth kollar lite konstigt på han och jag säger vad Rasmus sa. Går in dit.!!! Då är de SAFT ÖVERALLT element blommor, gardiner osv. Bara te att städa av dåra. Mitt i allt så vaknar Emil som sov som bäst. Lägger barnen Igen och går ut för att se tv. Då kommer Rasmus ut igen: " Mamma Emil har kissat så ja har bytt blöja och visar stolt upp lillebrors blöja". Går in dit och ser den lille nakenfisen i sängen, han ställer sig upp. Då frågar ja varför han e naken?! Får till svar av emil: " US US så pekar han emot Rasmus" US = Rasmus.. jaja funderar vart Emils täcke samt kudde är. Då ligger de i Rasmus säng för dom ska sova tillsammans enligt Rasmus.. Haha in your dreams tänker jag då. De hela slutade med att Rasmus sover i min säng & emil i deras rum. Var tvungen att dela på dom.. Så har min kväll varit, kan inte mer än skratta åt de hela faktiskt. Nu ska jag gå & ta reda på i köket så de är fixat så slipper man de imorgon bitti...
Har ÅNGEST också... Jävla skit fan.. Hoppas de går över snart.. Natti Natt

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

haha vilka sötnosar!! :)

2009-05-28 @ 23:41:32
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?