Inte fit for fight


    Publicerat: 2009-05-27| 20:54:13

Känner mig verkligen inte fit for fight om man säger så...

De började redan på dagis när de var gårdsfest, kände mig yr och sockret var dåligt. Emil var så trött och orkade inte mycket då han är van att lägga sig/äta vid den tiden. Så de slutade med att vi åkte hem tidigare och åt middag, sen slocknade barnen. Jag la mig för att se tv men somnade som en klubbad säl. Sov en halvtimme sen ringde mamma och behövde hjälp av Kenth. Räddaren i nöden som alltid så åkte han direkt dit. Så nu är man ensam hemma. Funderar på att ta mig ett varmt bad, ta 2 panodil och lägga mig i soffan med täcke & ballerina kakor. haha.. låter som värsta svullo men jag äter faktiskt inte kakor i normala fall... =p
Imorgon finns de inget inplanerat på schemat vilket känns helt underbart. Ska till dagis med Rasmus sen hem städa av lite som vanligt. Ja de alldagliga som man alltid gör. Funderar vad man ska göra för mat till kottarna imorgon?! Jag skulle vilja ha karre, kokt potatis, kokta grönsaker & champinionsås. Men de återstår att se Emil vill inte riktigt de där med kött, kanske kan ge han någe annat. Oj nu är de Bröllopsfixaren på 3:an den ska jag se, sen blir de Bröllopsduellen som jag hyrde..
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Önskar er en trevlig slutet på veckan o helg ;) kram

2009-05-28 @ 07:47:52
URL: http://elli76a.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?