Tack


    Publicerat: 2009-05-27| 15:00:55

Tack för de fina kommentarerna men tyvärr om bloggen så kan jag inte ta åt mig äran... hehe men är jätte nöjd med den. Men mina killar de har jag gjort bra eller hur Hanna... hehe..
Ialla fall så har jag tvättis nu tråkigt nog, sen är de gårdsfest på dagis som jag/vi ska gå på. Hinner precis klart med tvätten tills de är.
Lär bara berätta...
Jag går där i min power wlak stil som ser jätte konstig ut för den delen. Och vet ni vad som surrar i mitt huvud.. HANNA.. Ja jag tänkte på henne hela vägen till dagis. Så grabbar ute i cyber världen som följer Hanna´s blogg. Passa på att tjuv kolla på henne på tant grön inne i Gävle på Lördag.. Hon kommer vara den där tjejen som utstrålar som bara de men inte kollar på killar, skrattar och snackar i mobilen.. haha min syn i huvudet.
Så nu har jag lagt ut dej Hanna på svarta marknaden av singel mammor.. hehe.. kolla hennes blogg www.lucasmamma.se Förlåt Hanna men ja lära bara ta chansen..
Hoppas du inte tog illa vid dej, men de är bra för dig att få uppskattning av killar trots att du skrivit att du inte vill ha någon förrän L är 15 år.. haha... In your dreams babe.. Tror du verkligen killarna kan hålla sig ifrån dej tills dess?! Asg.. Nopp

Nej nu ska jag göra mat till trollen, de blir lasagne med rå rivna morötter. Sen blir de ju bullar, kakor & festis på dagis mellan 17-19. Hem göra klart barnen för sängen och sen ska jag se en film i soffan tror jag är ganska slut idag. Just de ska kolla en sak också... *nervös* Men de har inte ni med att göra =P
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vilken fin blogg du fått =)

2009-05-27 @ 15:31:01
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

hahaha vilken kontaktannons!

Jag kommer nog höras över hela stan så mig missar man nog inte :P

Få se om ja får nå ragg då, eller ett säkert kort har jag ju alltid men vette fan om han duger på lördag alltså ;D

2009-05-27 @ 18:33:29
URL: http://www.LucasMamma.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?